تسلا مدل S هیچ مشکلی ندارد - ایرانی کار

ایرانی کار ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۹

تسلا مدل S هیچ مشکلی ندارد

سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا تایید کرد که جای هیچگونه نگرانی درباره سیستم تعلیق تسلا مدل S وجود ندارد. پس از یک سری اتهامات مبنی بر اینکه تسلا مدل S با مشکل تعلیق مواجه است و اینکه خودروساز آمریکا سعی کرده این مشکل را پنهان کند، الون ماسک مدیرعامل تسلا در توئیتر خود در این باره شفاف سازی کرد. ماسک گفت: 37 مورد از 40 مورد شکایت اعلام شده به سازمان ایمنی ترافیک جعلی بوده که به معنی مکان دروغین یا پلاک دروغین خودروی گزارش شده بوده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)