برخورد وانت ها دو کشته بر جای گذاشت - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۲

برخورد وانت ها دو کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی راد اظهار کرد: روز گذشته در کیلومتر 16محور قم – جعفریه یک فقره تصادف بین دو دستگاه خودرو وانت رخ داد. رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بر اثر این حادثه هر دو راننده در دم جان باختند. وی بیان کرد: علت حادثه پس از بررسی کارشناسان پلیس راه استان، تجاوز به چپ راننده وانت که از مسیر جعفریه به قم در حرکت بود، اعلام شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)