همایش استانداردسازی در صنعت ساختمان در استان گلستان برگزار می شود - خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۳

همایش استانداردسازی در صنعت ساختمان در استان گلستان برگزار می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: در تفاهم نامه ای دو جانبه سمینار استانداردسازی در حوزه ساخت و ساز هم زمان با هفته استاندارد در استان گلستان برگزار می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)