خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه لکه ننگی برای سازمان ملل است - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۱

خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه لکه ننگی برای سازمان ملل است

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که اقدام سازمان ملل در خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان، لکه ننگی بر پیشانی این سازمان است. به گزارش بی باک به نقل از شبکه المنار، شیخ نبیل قاووق معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که خطر تکفیری ها در لبنان به لطف تلاش های ارتش و مقاومت کاهش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)