از 57 هزارنفرفقط 17تن تاکسی تحویل گرفتند - تین نیوز

تین نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۹

از 57 هزارنفرفقط 17تن تاکسی تحویل گرفتند

تین نیوز | ثبت نام در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی درشهرهای کشور از 12 اسفند 94 آغاز شد و قرار شد 90 هزار تاکسی فرسوده در این طرح ثبت نام کنند. قرار بود نخستین گروه از تاکسی های نو شامل هشت هزار دستگاه در اسفند ماه سال گذشته تحویل متقاضیان شود.اکنون که در روزهای پایانی خرداد 95 هستیم تنها 17 دستگاه از این تاکسی ها تحویل متقاضیان شده است. تعداد ثبت نام ها تاکنون ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)