پلمب پارس الکتریک مربوط به سال 87 بود! - اتحادیه طلا،جواهر و سکه تهران

پلمب پارس الکتریک مربوط به سال 87 بود!

مدیرعامل پارس الکتریک با تکذیب تعطیلی این شرکت، گفت: مشکلاتی همچون پلمپ کارخانه سیرجان و پرونده کارخانه کرج در کمیسیون ماده 100، مربوط به سال 1387 و زمان مدیریت های مختلف دولت گذشته است؛ در دو سال اخیر این موانع برطرف شده و پارس الکتریک در حال احیاست. امروز در ادامه سریال جریان سازی و سیاه نمایی علیه دولت، برخی سایت ها با انتشار خبری، مدعی تعطیلی کارخانه پارس الکتریک شدند. موضوعی که مدیران این شرکت آن را رد و از احیای دوباره این مجموعه، با اقدامات انجام شده در این دولت خبر دادند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)