عذرخواهی نوبخت از مردم بابت حقوق مدیران - فرهیختگان

فرهیختگان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۰:۱۸

عذرخواهی نوبخت از مردم بابت حقوق مدیران

عذرخواهی نوبخت از مردم بابت حقوق مدیرانبه گزارش مشرق، موضوع اقدام دولت در برخورد با فیش های حقوقی خاص برخی مدیران با حضور "محمد باقر نوبخت" سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در گفتگوی ویژه خبری امشب دوشنبه 23 خردادماه مورد بحث وبررسی قرار گرفت.حقوق میلیونی یکی از مدیران بانک ها مربوط به یک بانک غیردولتی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)