"ایرلند حریفان را به دردسر می اندازد" - کاپ

کاپ ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۵

"ایرلند حریفان را به دردسر می اندازد"

مهاجم ایرلند شمالی معتقد است همان طور که کار را برای آلمان سخت کردند، از دیگر حریفان در یک هشتم نهایی هم نمی ترسند. به گزارش کاپ ، ایرلند اجازه ندارد آلمان در دیدار مرحله گروهی یورو بیش از یک گل به آن ها بزند و این در حالی است که انتظار می رفت مانشافت به بردی پرگل برسد. اما کیل لافرتی، مهاجم نوریچ، مدعی شده در مرحله یک هشتم نهایی هم تیم ها را ناامید می کنند. او گفته: شاید بتوان گفت ما یکی از بهترین خط دفاعی های این تورنمنت را داریم. این بهترین عملکرد ما در این مسابقات نبود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)