شرکت گاز خراسان جنوبی تندیس رتبه دوم پویش ملی کاهش مصرف را دریافت کرد - خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم ۱۴۰۴/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۸

شرکت گاز خراسان جنوبی تندیس رتبه دوم پویش ملی کاهش مصرف را دریافت کرد

در مراسم اختتامیه پویش ملی کاهش 10 درصدی مصرف انرژی که با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مشاورین رئیس جمهور و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت برگزار شد، تندیس رتبه دوم این پویش به شرکت گاز استان خراسان جنوبی اهدا شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)