رئیس دانشگاه آزاد: تا مهرماه 94 افزایش شهریه ای نخواهیم داشت - الف

الف ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۰

رئیس دانشگاه آزاد: تا مهرماه 94 افزایش شهریه ای نخواهیم داشت

رئیس دانشگاه آزاد از افزایش 15 درصدی شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد از مهرماه خبر داد و گفت: تا مهرماه 94 افزایش شهریه ای نخواهیم داشت. به گزارش فارس از بوشهر، حمید میرزاده ظهر امروز در نشستی خبری در بوشهر در پاسخ به سئوالی در مورد چگونگی افزایش شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار داشت: افزایش شهریه ها در دانشگاه آزاد طبق قانون و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس روند تورمی در کشور تصویب شده است ضمن اینکه تا مهرماه 94 افزایش شهریه ای نخواهیم داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)