انتقاد رییس شورای شهر از نحوه مدیریت استانداری در حریم تهران - افق تهران

افق تهران ۱۴۰۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۲۵

انتقاد رییس شورای شهر از نحوه مدیریت استانداری در حریم تهران

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: اداره حریم شهر توسط استانداری ها غارت کردن و خراب کردن شهر تهران است و مردم تهران و شهرهای دیگر متضرر می شوند و تنفس گاه ها با ساخت وساز از بین می رود و زمین های کشاورزی به ساختمان تبدیل می شود و زمین خواران سود می کنند و می روند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)