فریادهای کوچک زاده مجلس / حاجی بابایی: اگر تا ظهر هم داد بزنی من عصبانی نمی شوم + فیلم - جهان مانا

جهان مانا ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۳

فریادهای کوچک زاده مجلس / حاجی بابایی: اگر تا ظهر هم داد بزنی من عصبانی ...

حاجی بابایی در واکنش به فریادهای مهدی کوچک زاده در مجلس گفت: اگر تا ظهر هم اینجا داد بزنی من عصبانی نمی شوم. به گزارش جهان مانا ، مهدی کوچک زاده نماینده تهران در صحن علنی امروز مجلس در اعتراض به نحوه اداره جلسه توسط رئیس جلسه گفت: آقای حاجی بابایی هر جور که می خواهد مجلس را اداره می کند. حاجی بابایی هم در پاسخ به این نماینده گفت: اگر تا ظهر هم اینجا داد بزنی من عصبانی نمی شوم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)