نوشیدن آب با وعده های غذایی بد است یا خوب؟ - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۱

نوشیدن آب با وعده های غذایی بد است یا خوب؟

وب سایت دکتر کرمانی: بسیاری از مردم در روز کمتر از 4 لیوان آب می نوشند، و تعداد کمی هستند که به اندازه مورد نیازشان آب مصرف کنند. علاوه بر نوشیدن آب در طول روز، نوشیدن آب در کنار وعده ها نیز می تواند به تامین آب بدن کمک کند. پس چرا نوشیدن مایعات همراه وعده های غذایی بد است؟ برخی وب سایت ها ادعا کرده اند که نوشیدن آب همراه با وعده و یا پس از آن کار درستی نیست چون می تواند باعث رقیق شدن اسید معده شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)