هاشمی: ای کاش رقبای بیشتری داشتم تا انتخابات جدی تر برگزار می شد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۱

هاشمی: ای کاش رقبای بیشتری داشتم تا انتخابات جدی تر برگزار می شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، فاطمه هاشمی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء گفت: از سال 69 با بیماری های خاص و پیوند اعضا آشنا شدم و با توجه به نیاز و مشکلاتی که در سراسر کشور داشتم تصمیم به بنیاد بیماران خاص گرفتم که در سال 75 این موضوع محقق شد و فعالیت های خود را بر سه محور اساسی پیشگیری، درمان و آموزش بنا نهادیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)