نماینده خوی: واریز عوارض شهرداری ها به خزانه و تقسیم آن در میان شهرداری ها امری ناعادلانه است - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۳

نماینده خوی: واریز عوارض شهرداری ها به خزانه و تقسیم آن در میان شهرداری ها ...

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم شهرستان خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه کشور لایحه دولت با موضوع واریز عوارض وصولی شهرداری ها به عنوان قانون مالیات بر ارزش افزوده به خزانه دولت و تجمیع و تقسیم آن در میان شهرداری ها پیشنهاد شده که امری ناعادلانه است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)