قرارداد مهاجم آفریقایی فولاد امضا شد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۲

قرارداد مهاجم آفریقایی فولاد امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، فولاد خوزستان برای تقویت کادر بازیکنان این تیم قصد جذب یک مهاجم خارجی را داشت در همین راستا روز گذشته رانست مهاجم اهل آفریقایی مدنظر فولاد خوزستان عازم ایران شد و برای انجام مذاکرات به اهواز رفت. طبق اعلام علیرضا اژدری زاده مدیرعامل فولاد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، قرارداد این بازیکن امضا شد. انتهای پیام/ر ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)