امری: هدف ما بردن بازی رفت است، زنیت قوی تراز قبل شده - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۲۱:۰۳

امری: هدف ما بردن بازی رفت است، زنیت قوی تراز قبل شده

به گزارشس ورزش 11، اونای امری سرمربی سویا در آستانه دیدار خانگی حساس تیمش با زنیت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت تیمش با توجه به روند خوب اخیر اعتماد به نفس بالایی برای دیدار فرداشب دارد. سر مربی مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا گفت: ما این اواخر بسیار خوب بودیم و برای همین می خواهیم در بازی رفت در خانه به پیروزی برسیم. تجربه هر دو را داریم، ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)