چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۲۰:۴۴

بلان: کاوانی مقابل بارسا بد بازی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - لورن بلان از عملکرد مهاجم اروگوئه ای تیمش در مقابل بارسلونا انتقاد کرده است . به گزارش وبسایت نود، پاری سن ژرمن در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 1-3 مغلوب بارسلونا شد . بلان به خبرنگاران گفته است :" ارزش یک مهاجم با تعداد گل هایی که می زند مشخص می شود و مهاجمان ما در مقابل بارسا گلزنی نکردند که این ناامید کننده است . کاوانی شب بدی در مقابل بارسا داشت و مثل همه مهاجمان وقتی گل نمی زند عصبانی می شود . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)