داغ 22 میلیارد دلاری - فرارو

فرارو ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۴

داغ 22 میلیارد دلاری

خبرگزاری ایرنا نوشت: گفته ای کوتاه اما بسیار هنگفت: 22 میلیارد دلار در 17 ماه از کشور خارج شد. از ضرب و تقسیم 22 میلیارد دلار در بازار خیابانی که هر دلار برابر با حدود 35000 ریال است و تعیین سهم سرانه خودمان بگذریم که اصلا کار ما و حدود 99 درصد ملت ایران نیست. اما اسحاق جهانگیری حرف های دیگری هم گفت که این داغ را بسیار بیشتر کرد تا داغ های سه هزار میلیاردی و 12 میلیاردی و خیلی قبل تر ها هم پرونده فاضل خداداد را از یاد ببریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)