گسترش حمل و نقل عمومی، لازمه داشتن هوای پاک - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۳

گسترش حمل و نقل عمومی، لازمه داشتن هوای پاک

شهردار منطقه 17 تهران ضمن اعلام برنامه های این منطقه در هفته ملی هوای پاک، گسترش حمل و نقل عمومی را لازمه داشتن هوای پاک و سالم در کلانشهرها دانست. به گزارش سرویس شهری ایسنا، برنامه های گرامیداشت روز ملی هوای پاک با محوریت رفع معضلات ترافیکی در منطقه هفده برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)