داور گلم به پرسپولیس را پرپر کرد - روزنامه قانون
سایر خبرها
حجت الاسلام مومنی: حوصله دردسر ندارم/ اظهار نظر ما هیچ تأثیری ندارد
عنوان یک سالک طریق اهل بیت (ع) رعایت کند، علامه مصطفوی در شرحی که بر کتاب مصباح الشریعه نوشته اند آنجا بایدها و نبایدهایی برای عرصه تبلیغ و کسانی که می خواهند در این راستا مؤثر باشند را بیان می کنند ” خطیب باید مجتهد باشد، زیرا اجتهاد او باعث می شود که نیاز روز را درک کند و بر اساس نیاز روز و بر اساس آیات و روایات به درمان بپردازد “ که مبلغین از یک سری آفت ها اجتناب کنند، از
لیگ برتر فوتبال در پله پانزدهم؛ سرخ ها درپی قهرمانی نیم فصل، استقلال بدنبال جبران ناکامی ها
است در لیگ برتر نیز هشت امتیاز از صدرجدول فاصله دارد و ناکامی در مقابل سپاهان و عبدالله ویسی می تواند پایان کار علیرضا منصوریان در تیم محبوبش باشد و این را می توان از شعارهای تند هواداران عصبانی استقلال بعد از باخت مقابل نفت تهران در جام حذفی به خوبی حس کرد. روز دوشنبه و در سومین روز هفته پانزدهم لیگ برتر، پدیده مشهد پس از دو باخت متوالی مقابل سرخابی های پایتخت مقابل ذوب آهن اصفهان که در اوج
منشی بودم مجبور می شدم هر چه که هر دو مدیر می خواستند اجابت کنم!
و محبت را فراهم می کرد و کمی از محبت والدین شامل حال او می شد اینک گل وجود مریم اینچنین پژمرده می بود؟ بهتر نیست فرزندان خود را آنگونه که شایسته است درک کنیم و مریم های خود را قبل از پژمردن در یابیم، مریم به دلیل احساس حقارتی که در نتیجه بی توجهی و الدین به او دست داده بود سعی کرده بود به هر شکلی خود را در مرکز توجه قرار داده و با اهرم ازدواج خود را به دیگران ثابت کند. اما دریغ و هزاران افسوس که در سراب خواسته های نفسانی افراد سودجو و منفعت طلب گرفتار آمده بود. جام جم 110 این اخبار را از دست ندهید: ...
قول برانکو به هواداران پرسپولیس درباره جذب بازیکن جدید
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، در حالی که پرسپولیس بعد از شکست برابر ذوب آهن، چند روز پر فشار را سپری کرد، برانکو ایوانکوویچ بعد از یک سال ستایش مطلق، زیر تیغ انتقاد رفت. او دوباره متهم شد به محتاط بودن و متهم شد به خریدهای بی کیفیت. خریدهای اوکراینی پرسپولیس و البته چند بازیکنی که برانکو خودش دوست شان دارد اما هواداران با آنها خو نمی گیرند، از یک سو و از سوی دیگر موفقیت فوق العاده
یلدا در شعر شاعران پارسی/ سرما حریف قصه مادربزرگ نیست
عارفست که هر روز خاطرش جاییست مرا و یاد تو بگذار و کُنج تنهایی که هر که با تو به خلوت بود نه تنهاییست به اختیار شکیبایی از تو نتوان بود به اضطرار توان بود اگر شکیباییست نظر به روی تو هر بامداد نوروزیست شب فراق تو هر شب که هست، یلداییست خلاص بخش خدایا همه اسیران را مگر کسی که اسیر کمند زیباییست این شعر سعدی، با اشاره به
و بافق فردا 5 ساله شد
تحریریه بافق فردا آری 5 سال پیش اینگونه نوشتیم و رستن آغاز کردیم: معمولا بهار را فصل شکفتن می دانند و شکوفایی را ارمغانی از نسیم روح افزای آن و زمستان را فصل تاریک یخ زدگی و انجماد تا آنجا که کسی سر بر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را... اما گرمای برخاسته از قلوب امیدوارمان به الطاف الهی و پشتکار مطالبه گری بر آنمان داشته تا در اولین روز زمستان سال 90 شمسی در فضای مجازی
4 بار استعفا دادم/ نمایندگان مجلس قول دادند 3 سال مدیرعامل بمانم
کردید ولی دو شوک-شکست های خانگی مقابل سایپا و ذوب آهن- شرایط را کمی برای صنعت نفت دشوار کرده است. به هر حال کارمان را از همان اول سخت شروع کردیم؛ خودتان بهتر می دانید وضعیت جغرافیایی اینجا وضعیت مناسبی نیست، گرمای هوا، گرد و غبار و عدم امکانات باعث می شود که بازیکنان سخت به صنعت نفت بیایند و از طرفی هم به لیگ برتر آمده بودیم و وزارت نفت نمی توانست از نظر مالی کمکی به ما کند، در اینجا منطقه
گزارش: اعتراض خاموش در پرسپولیس به ترکاشوند
ارزش پایین پول ما در مقابل دلار ما توان جذب بازیکن بارزومه و باکیفیت خارجی را نداریم و معدود بازیکن های خوب خارجی در ایران هم بخاطر استعداد ذاتی در ایران گل کردند و قبل از اون بازیکن تاپی نبودند مثل ابراهیم توره، فونیکه سی و . . . ترکاشوند هم کار غیراخلاقی نکرده. برانکو این بازیکنان را معرفی کرده و اون جذبشون کرده ولی ایکاش آقای برانکو وقتی دید با 300 هزار دلار نمیشه بازیکن خوب خارجی بگیری اصلاً
جلال مقامی؛ چهره و صدای نوستالژیک دهه 60
او صدای خیلی خاصی داشت، ثانیا بیانش فوق العاده بود و به خاطر همین حس و حال و لحنی که داشت در فیلم های مختلف یا برنامه دیدنی ها خیلی موفق بود. یکی از محسنات آن برنامه، بدون شک اجرای خوب جلال و صد البته صدای قشنگش بود. او در دوبله هم جای آرتیست های مطرح دنیا صحبت می کرد؛ آرتیست های خوبی که آنها را با صدایش ماندگار کرد. مثلا فیلم دکتر ژیواگو را که او در آن به جای عمر شریف حرف زد، هیچ وقت از یاد ما
روزنامه های سه شنبه
که نشانه اوضاع نامناسب اشتغال در کشور است. هرچند برخی مسئولان دولتی آمار و ارقامی درباره اشتغال زایی چند صد هزار نفری در سال جاری ارائه کرده اند، اما مشاهدات از بازار کار، اوضاع دیگری را نشان می دهد. به همین منظور، خبرنگار جام جم طی چند روز به عنوان یک نیروی جویای کار به چند بازار مهم و واحدهای صنعتی مراجعه کرد. جالب است این جمله بین همه مدیران شرکت ها و فروشگاه ها مشترک بود: اینجا ما خودمان هم
صد وصیت نامه از شهدا
ندارد گل بر سر قبرم نیاورید چون این گلها بعد از 2 یا 3 روز پلاسیده می شوند مرا در بهشت زهرا (س) دفن کنید. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 58/4/1361 جواد جلیلی وصیت نامه شهید ناصر جام شهریاری ...و تو ای خدای بزرگ کمکم کن که جزء هدایت یافتگان باشم و نصرتم ده که با دشمنان دین تو ستیز کنم. ...ای مسلمانان از همه قشر بدانید که وظیفه شرعی است که از ولی امر مسلمین اطاعت کنید
غربت غمناک
چاک تو را آی سردار به خون خفته! سراز خون بردار جان این زینب آشفته، سر از خون بردار پای پیراهنت امشب به دل آتش زده است زخم های تنت امشب به دل آتش زده است غمت امشب به عزاخانه ی دل آمده است خیمه برخاک دل سوخته ی من زده است کربلا مرثیه خوان عطش کودک توست داغدار گل پرپر شده کوچک توست تشنه لب بودی تا دشت جنونت بردند جامه
زندگی نامه فرمانده عملیات های ایذایی
(عشرت آباد) نقش موثر و فعالی را ایفا می کند . در کمیته استقبال از امام عاشقانه فعالیت می کند . غلامحسین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، در نهادهای مختلف فعالیت می کند یک بار نیز به عنوان (خبرنگار) سفر پانزده روز به (لبنان) و (اردن) انجام می دهد و گزارش تحلیلی جامعی از وضع نابسامان مسلمانان آن جا می کند . خرداد ماه 1358 دیپلم ادبی می گیرد و در رشتهء(حقوق قضایی ) دانشگاه تهران قبول می شود
قعرنشینی که حالا مدعی قهرمانی است
خود را 2 بر صفر برابر ذوب آهن گل محمدی متحمل شد. از آن تاریخ به بعد این تیم دیگر رنگ باخت را ندید و از این حیث آمار قابل توجهی به نسبت نتایج فصل قبلی اش بدست آورد. *تیم ته جدولی پنجم شد شاگردان سعداوی لیگ را با رده چهاردهمی آغاز کردند. این تیم هفته دوم هم تغییری در رده اش بوجود نیاورد ولی شکست هفته سوم فولاد را به رده آخر (شانزدهم) برد. جایگاهی که تا 3 هفته هم از آن رهایی نیافت
شهید مدافع حرمی که هم در سوریه دفن است هم در ایران
خانومم پا به پای هم تلاش کردیم تو خواستی و به این جا رسیدیم . در راس شکر گذاریش برای هر چیزی خدا رو شکر میکرد به خاطر داشتن من و این برای من از صد بار گفتن جمله دوستت دارم دلچسب تر و دلنشین تر بود. ایمان خیلی تلاش میکرد اطلاعاتش به روز باشد و اطلاعات عمومی خیلی خوبی داشت. همیشه دنبال کسب اطلاعاتی بود که در زمینه شغلی اش رو کامل تر کنه به همین خاطر تحصیلات در دانشکده افسری راضیش نکرد و از
چه بدی از من دیدی که رفتی سمت لاریجانی
کاندیدا شدم. آنجا تقریبا معلوم بود که رأی می آورم. حدود یک ماه مانده به روز انتخابات از دفترم به من زنگ زدند و گفتند یکی از روزنامه های ایتالیایی می خواهد با شما مصاحبه کند. گفتم پس بگویید زنگ بزند، گفتند نه می خواهند حضوری مصاحبه کنند. خانمی بود که آمد کرمان و اصل پیام او این بود که ما بررسی کردیم و به نظر می رسد شما تنها کسی هستید که می توانید رئیس مجلس آتی باشید. گفتم حالا هنوز که انتخابات
شعله 2 دقیقه ای نفت، استقلال را سوزاند
است که بتواند روند پرفراز و نشیب زردپوشان اصفهانی را در لیگ برتر، در جام حذفی جبران کند. احسان حاج صفی و رسول نویدکیا، گلزنان سپاهان در این مسابقه بودند که در ورزشگاه تازه تأسیس نقش جهان برگزار شد. برخلاف عبدالله ویسی که بعد از پایان مسابقه صحبت نکرد، حسین فرکی، سرمربی سایپا بعد از کنار رفتن از جام حذفی گفت: در بدترین شرایط به سپاهان خوردیم. شرایط ما با سپاهان کاملاً متفاوت است. تمام تلاش خود را
توییت های روز/ دوست دارم هر هفته برم NBA ببینم
پسر خوبیه و ما با هم دوستیم. فکر می کنم تو زمان بندی تکلش اشتباه کرد. بعد از بازی هم اومد عذرخواهی کرد. چنین تکل هایی تو دربی طبیعیه. استرلینگ / گواردیولا از من می خواد که مستقیم بازی کنم، موقعیت بسازم و گل بزنم. برای بهتر شدن بازیکنای کلاس جهانی پستِ خودم رو تماشا می کنم. هاسنهاتل / رالف هم چند هفته پیش گفت، هر چیزی واسه لایپزیگ ممکنه. پایت / دلم برای لیگ قهرمانان
استقلالی ها بنویسید: موافق اخراج منصوریان هستید؟
، هنوز یادمون نرفته که شماها بعد از باخت ما به ذوب آهن چه جوری شادی کردین ، پارسال بعد از باخت ناسزاوارانه ما به نفت به دستان زرگر چشمکی ، ریختین تو خیابون و چه فحاشی هایی به ما کردین . آقای صدای استقلال خواهان مرگ حداقل بیست میلیون پرسپولیسی شد . چیزی که عوض داره ، گله نداره... آخ گل گفتی ...روده بر شدم از خنده به خصوص اونجاش که گفتی شده داستان ما و استقلال که ببریم ، مساوی کنیم
مجموعه پیامک، اشعار، استاتوس و ... ویژه شب یلدا
رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران! میان دوستان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک! برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گل! مبارک! ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣ شب شما به شیرینی هندوانه خندتون مثل پسته و عمرتون به بلندی یلدا شب یلدا مبارک ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣ بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد
ماجرای علی غصه خور!
سرحال بیای و ذوق کنی تا با انرژی بیشتری غصه این جماعت را بخوری! - آخه چه جوری؟! - در اولین مرحله، این کُت بزرگ را در بیار که خیلی به تنت سنگینی می کنه! تو باید همه لباس های اضافه را یکی یکی ازتنت دربیاری و مثل من نرمش و ورزش کنی تا اعصابت سبک و راحت بشه!... دیدم حرف بدی نمی زند و شاید پوشیدن این همه لباس، در حال و روز و روحیه من تاثیر منفی دارد و... پس خیلی سریع کتم
مرتضی احمدی دیگر یلدا را نمی بیند
پیشکسوت صحبت هایش را در راستای دوبله شبکه های ماهواره ای اینگونه ادامه می دهد: باید بگویم که دوبله ی دنیا، از دوبله ما گرفته شده است و شبکه هایی مثل من و تو و سایر شبکه های ماهواره ای از دوبله ما استفاده می کنند اما ما به دوبلورهایمان توجه نمی کنیم و به آنها اهمیت نمی دهیم و روز به روز دوبله ما ضعیف تر می شود. در دوبله پس زده ایم احمدی معتقد است: در حال حاضر تقریبا دوبله ایران
میثم حسینی: پرسپولیس باید با نوراللهی و عالیشاه تعامل کند
خیلی خوب بازی کردیم و تا لحظات آخر تیم برتر زمین بودیم اما در دقایق پایانی مغلوب این تیم آماده شدیم. مدافع اسبق پرسپولیس درباره تیم سابقش نیز گفت : پرسپولیس طی دو سال اخیر روند خوبی را پشت سر گذاشته است. این تیم از لحاظ فنی و مدیریتی رشد خوبی داشته و اگر باخت هفته پیش مقابل ذوب آهن را در نظر نگیریم این تیم در حد قهرمانی ظاهر شده است. سیاه جامگان مقابل این تیم مدعی قهرمانی با جان و دل
گپی با حسینی وزیر احمدی نژاد؛ از رفاقت با مهاجرانی تا نقد رفتار اصولگرایان
و به هر حال امیدواری های جدی هم که در این مدت نسبت به آقای روحانی وجود داشت، هرچه جلو رفتیم، کم شد. به هر حال ایشان ایده ای را مطرح کرد که می توانیم با انعطافی که در مواضع سیاست خارجی مان داریم، کاری کنیم که غربی ها با ما انقدر دشمنی نکنند بلکه کمک کنند و بتوانیم فناوری را منتقل کنیم و تحریم ها برداشته شود و همه اینها سرمایه گذاری خارجی را جلب کند و دست به دست هم دهد و اوضاع اقتصادی ما بهتر شود
آنچه در برنامه نود گذشت +عکس و فیلم
عالی شیمبا به پیروزی رسیدیم . پورموسوی: هر دو تیم می توانستند برنده باشند؛ تیم ما بهتر هم بازی کرد ولی نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم؛ روی یک غافلگیری دروازه مان باز شد و شکست خوردیم . آنالیز برنامه * نمایش ضعیف ربیع خواه در خط دفاعی پرسپولیس و اشتباهات مدافعان این تیم در فضا دادن به مهاجمان حریف و همچنین عملکرد خوب احسان پهلوان و مرتضی تبریزی برابر سرخ پوشان
آنالیز ربیع خواه در آی اسپورت: بد یا افتضاح؟
روی سانتر سمت چپ وحید امیری بوده که با اشتباه دخسوس وارد دروازه شد. همه گل های این فصل پرسپولیس در جریان بازی را مرور می کنیم. گل هایی که چه در جریان مسابقه و چه از روی ضربه ایستگاهی هیچ رد پایی از محسن ربیع خواه در آن دیده نمی شود. بیشتر گل های این فصل پرسپولیس از جناح راست به ثمر رسیده است. سانتر از سمت راست و گل وحید امیری. 1 / 2 سانتر رامین رضاییان
گزارش کامل جی پلاس/ مشروح پاسخ های سه وزیر و معاون رئیس جمهور به جوانان + سؤالات
کرده اند. ** با یکسری حرف های ناامید کننده خودمان را نابود نکنیم ستاری با بیان اینکه خیلی از دغدغه های عنوان شده را قبول دارد، افزود: فضای کاری که برای نیروهای دانش بنیان در نظر گرفته شده، خیلی گسترده است. وقتی ما ساختارمان را براساس جذب نیروهای متخصص بگذاریم به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد. تا به حال 408 نفر از نیروهای دانش بنیان که در خارج از کشور بوده اند به ایران بازگشته که
ترکاشوند : منتقدان را به خدا واگذار می کنم/ عشق دوربین نیستم
و از او به عنوان آقای دوربینی باشگاه پرسپولیس نام برده شده است پاسخ داد: ماجرای جذب دو بازیکن اوکراینی ادامه دارد و شما هم به عنوان متهم اول همچنان باید پاسخگو باشید؟ بنده چندین بار در این مورد صحبت کرده ام و توضیحاتی که لازم بود را ارائه دادم اما نمی دانم چرا هنوز برخی دنبال این ماجرا هستند. حتما دوستانشان که ایجنت هستند از این موضوع ناراحت شده اند که چرا خودشان این دو
خانزاده: عده ای پرسپولیس را از دستم گرفتند/ همیشه قلبم با پرسپولیس است
ارزیابی می کنی؟ بدون شک بازی بسیار سخت و نزدیکی خواهد بود.چون پرسپولیس در کورس است و برد می خواهد و ما هم برای بهبود وضعیت مان در جدول نیاز به پیروزی داریم. برای تو و دیگر پرسپولیسی های سابق سیاه جامگان ، بازی مقابل پرسپولیس سخت نیست؟ من راجع به خودم می توانم صحبت کنم.همانطور که گفتم قلبم همیشه با پرسپولیس است و علیرغم اینکه تنها بازیکنی هستم که در سیاه جامگان کمتر از 20 درصد
من جعفر والی ام، والی تر نمی شوم (2)
، سی سال... دیگر تو فلجی. گوش می کنی؟ و الان متأسفانه روز به روز دارد اجراها افت می کند. چون آن ذوق و شوق و آن هیجان دیگر فرو نشسته است. بکنیم؟ نکنیم؟ هزار و یک فاجعه را تحمل کند، پشت در اتاق بایستد مثل گداها گردن کج بکند، برود چونه بزند که به جای دو میلیون، یک میلیون و نیم ندهید، تو رو خدا یک کاری کنید من دکورم را با چوب بسازم. این که نشد تآتر. فصلنامه بازیگر: جعفر والی هنرمند پیشکسوت