معاون وزیر جهاد کشاورزی: ایران به قطب تحقیقات گندم و ذرت در خاورمیانه تبدیل می شود - دولت

دولت ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۰

معاون وزیر جهاد کشاورزی: ایران به قطب تحقیقات گندم و ذرت در خاورمیانه ...

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی گفت: با اجرای طرح مشترک با موسسه تحقیقات سیمیت ، ایران به قطب بزرگ تحقیقاتی در زمینه گندم و ذرت در منطقه خاورمیانه تبدیل می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، به نقل از ایرنا، اسکندر زند در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات بین المللی سیمیت (تحقیقات گندم و ذرت) در موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور واقع در کرج در گفت: ایران با مرکز تحقیقات بین المللی سیمیت مستقر در کشور مکزیک درحال آغاز یک کار مشترک است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)