وضعیت خوزستان مانند زمان جنگ شده است - خبرگزاری فارس
سایر خبرها
برخی فعالان فتنه 88 در راس مناصب فرهنگی هستند/ جلوگیری از جنگ دروغ بزرگ است
در این خصوص اضافه کرد: اما بدانند که آشتی با حرمت شکنان عاشورا، بدون عذرخواهی و توبه و جبران مافات، اهانتی بزرگ به نهضت سالار شهیدان و ساحت مقدس ابا عبدالله(ع) و باز کردن راه برای فتنه های آینده است، کما این که دیدیم اخیرا ترامپ هم خواهان رفع حصر سران فتنه شد! حتما ایشان هم به دنبال آشتی ملی است. میرزایی در خصوص بیانات رهبری مبنی بر گلایه مردم از مسئولین اظهار کرد: اگرچه فرمایشات حضرت
خروش مردم انقلابی بندرگز در لغو سخنرانی آقای مازنی، امری مقدس و لازم بود
اخلاقی است که باعث تشویش اذهان عمومی می شود و ذهن مردم را درگیر خود کرده و از مسائل اصلی نظام دور می کند و باعث بدبینی بین مردم و مردم به نظام می شود. در چند روز اخیر، شاهد ادعایی مبنی بر برهم زدن یا لغو سخنرانی احمد مازنی در شهر بندرگز بودیم که با پرداختن رسانه ها به آن، واکنش نمایندگان استان گلستان را به همراه داشت. 6 نماینده استان، در حالی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که
اعتراض گسترده مردم به سخنان سخیف استاندار ادامه دارد/ طرح سوال از وزیر کشور/ آنهایی که رقص زن و مرد ...
/> این اظهارات استاندار باعث شد تا علما، مردم، شخصیت ها و مسئولان استان خراسان جنوبی اعتراض کنند به گونه ای که موج اعتراضات افزایش یافت و هنوز در استان، تجمعات اعتراض آمیز برگزار می شود. ائمه جمعه استان در خطبه های نمازجمعه (29 بهمن 1395) نسبت به سخنان استاندار واکنش نشان دادند. حجت الاسلام والمسلمین برزگر،امام جمعه موقت شهر قهستان،در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: شایسته است
آمریکا بارها ایران را تهدید کرد اما پرچم ایران سرافرازتر از قبل است/ سران فتنه به دنبال توبه ملی باشند ...
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری به " نافع " گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که پیوند بین مردم و نظام گسستنی نیست و مردم انقلاب و امام(ره) را دوست داشته و به رهبر علاقه مندند؛ هرچند از برخی مشکلات گلایه دارند. وی ادامه داد: امروز مردم از برخی رفتارها، انتخاب ها و کارهای مسئولان ناراضی بوده و در
خاموشی آتش آشتی ملی و سودای بازگشت باغی انقلاب
سرویس سیاسی فردا؛ محمد عبدالهی*: دستمایه جدید اردوگاه فتنه در هفته های اخیر که به تواتر با اسم رمز آشتی ملی شنیده می شد، ابتدا در سخنرانی سید محمد خاتمی در شب هفت مرحوم آیت الله هاشمی در بنیاد باران و سپس در میتینگ های حامیان دولتی و مجلسی فتنه، و سخنرانی 22 بهمن حجت الاسلام روحانی پرده برداری و مورد بهره برداری واقع شد. تمسک بر کلید واژگان آشتی ملی و وحدت ملی خبر از موج سازی دستپاچه وار از فوت
آمریکا بارها ایران را تهدید کرد اما پرچم ایران سرافرازتر از قبل است/ سران فتنه به دنبال توبه ملی باشند ...
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری به " نافع " گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که پیوند بین مردم و نظام گسستنی نیست و مردم انقلاب و امام(ره) را دوست داشته و به رهبر علاقه مندند؛ هرچند از برخی مشکلات گلایه دارند. وی ادامه داد: امروز مردم از برخی رفتارها، انتخاب ها و کارهای مسئولان ناراضی بوده و در حوزه اقتصادی مشکلات زیادی داشته و
از یک تا 40 میلیون بشمار!
به گزارش شیرازه ، حسین قدیانی طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: برای ثبت در تاریخ می نویسم: رهبری که چهارشنبه هفته پیش، باز هم بر لزوم قهر انقلابی با فتنه گران علیه 40 میلیون رای انتخابات 88 تاکید کردند و دوباره نشان دادند به این راحتی ها قصد گذشتن از حق الناس آرای مردم را ندارند، همان رهبری هستند که روز دوشنبه 21 تیر 78 در یک سخنرانی عمومی از حق شخصی خویش گذشتند. بنابراین آنچه
بر هم زدن نظم عمومی توسط سران فتنه مستحق چند سال حبس است؟!
همان "آشتی ملی" با موضع گیری صریح و قاطعانه رهبر معظم انقلاب در نطفه خفه شد و تکلیف همگان در این خصوص روشن گردید.حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها
آشتی ملی؛ ترفند شکست خوردگان سیاسی برای رسیدن به منافعشان
توسط پدر و مادر و خانواده شهید چقدر دردناک است. شعار سر دادند که انتخابات بهانه و اصل نظام نشانه. مدت ها امنیت و آسایش را از مردم سلب و کسب و کار ها را تعطیل کرده، و طعم پیروزی شیرین چهل میلیون رای هموطن ایرانی را در کام همگان تلخ کرده و دشمنان را شاد کردند. آنان روز به روز جریح تر شده و نظام نیز با ملاطفت از سران فتنه میخواست که از این افراد برائت کرده و اقدامات
رفع حصر با رمز آشتی ملی
باشند بنابراین قاعدتاً باید چنین وفاقی در جامعه وجود نداشته باشد که آقای رئیس جمهور ضرورت چنین طرحی را برای رسیدن به وحدت و همدلی پیشنهاد نموده اند اما در میان شواهد و قرائن موجود نه تنها هیچ نشانی از اختلاف و قهر بین جامعه ایران دیده نمی شود بلکه هر آنچه هست تمام و کمال نشانه همدلی و وحدت ملت است که نمونه بارزان راهپیمایی 22 بهمن امسال بود. پس اگر در میان مردم جامعه ما همدلی و وحدت وجود دارد آشتی
شباهت های طرح آشتی ملی و برجام / ناقضان قانون انتخابات چرا بر طبل آشتی می دمند
جمهور مبنی بر این که: “برجام سایه شوم تهدید را از سر مردم برداشت.” و نیز با اظهارات مشابه بعضی از دولتمردان که به صراحت از رفع خطر جنگ در سایه برجام صحبت کرده اند، اگر یکی از دو هدف اصلی از انجام مذاکرات هسته ای را دفع خطر جنگ در کنار برداشته شدن بالمره همه تحریمها بدانیم، اما این بخش از اظهارات آقای صوفی مبنی بر این که “ما هنوز کشوری هستیم که آمریکا دارد ما را تهدید می کند” با اظهار صریح دولت
اصحاب فتنه آمریکایی - اسرائیلی طلبکار شدند!
سرویس سیاسی شهدای ایران :روزنامه زنجیره ای بهار در گزارشی به حصر سران فتنه پرداخته و در واکنش به این درخواست که شخصیت ها و افراد دخیل در فتنه 88 بایستی عذرخواهی کنند نوشت : در چند روز اخیر که موضوع رفع حصر بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است از جمله نکاتی که از سوی برخی چهره های جریان اصولگرا مطرح می شود این است که آنها که سران فتنه شان می خوانند باید به واسطه خطاهایشان عذرخواهی کنند تا زمینه لازم
آشتی ملی در واقع فراموش شدن سابقه کسانی ست که فتنه 88 را به راه انداختند/ احتمال حمله نظامی آمریکا دروغی ...
با وجود جنبش سبز نظام اسلامی ایران تا پایان سال آینده سرنگون خواهد شد. اصحاب فتنه کدامیک از این موارد را که دهها نمونه مستند دیگر نیز دارد، انکار می کنند؟ فتنه گران، مساجد را آتش زدند، مردم بی دفاع را به قتل رساندند، نمازگزاران روز عاشورا را سنگباران کردند، تصویر مبارک حضرت امام(ره) را پاره و لگدمال کردند و سرانجام در حالی که از حمایت دشمنان بیرونی به اطمینان رسیده بودند، مقصود نهایی خود را بر
ملت ایران با کسانی که به مردم خیانت کردند آشتی ندارند/ آشتی ملی بهانه ای برای آزادی سران فتنه است
: حضرت آقا در سخنان گوهربار خود با بی معنا دانستن موضوع آشتی ملی و با انتقاد از پروبال دادن بعضی از روزنامه ها به این موضوع فرمودند مگر مردم ما با هم قهر هستند که بخواهند با هم آشتی کنند. وی اظهار داشت: مردم ایران با کسانی که در فتنه 88 و در روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و بی حیایی جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند قهرهستند و با آنها آشتی نمی کنند. وی افزود
بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان در محکومیت ورود عناصر حامی سران ...
بی شائبه ای را در جهت قبح زدایی از سران فتنه آغاز نموده اند ، متاسفانه دست نشاندگان این جریان تندرو در استان ، در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر با دعوت از شخصیت هایی که هیچ گونه وجهه و پایگاه اجتماعی مردمی ندارند، سعی در ایجاد فضای دو قطبی درجامعه نمودند که خوشبختانه با تدابیر لازم و هوشیاری مردم شهرستان های بندرگز و علی آباد کتول تلاش این گروه را ناکام گذاشتند. بعد از این شکست تفرقه
آشتی ملی،تاکتیک یا استراتژی؟
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مطاف24 آشتی ملی"،عنوانی است که در دوران پسا هاشمی و در سالگرد حصر سران فتنه توسط عقبه تئوریک نظام لیبرال فتنه، مطرح شد. البته این عنوان سابقا هم در مورد کشورهای بحران زده دچار جنگ داخلی، مانند لیبی، سوریه، میانمار و عراق بکار رفته بود،که ظاهرا بخشی از هدف این طرح بحرانی نشان دادن ایران یا حد اقل درآستانه بحر ان داخلی جلوه دادن جمهوری
گر دل شیر ندارید، سفر رزم نکنید
یوسف امیدی:: چندی پیش ، نامه ای از طرف عده ای از فعالان سیاسی ، اجتماعی و مدنی و در سالگرد شروع حصر خانگی سران فتنه ، در کانال تلگرامی اصلاح طلبان جوان ایلام ، منتشر شد که حاوی موارد متناقضی بود و لازم است ، پاسخی درخور به آن داده شود . 1. نویسندگان نامه ، خود را عده ای از فعالان سیاسی ، اجتماعی و مدنی معرفی کردند، پرسشی که در همین ابتدای نامه به ذهن خطور می کند ، این است که چرا هیچ
گفتمان آشتی ملی تکمیل کننده پروژه کلی غرب علیه جمهوری اسلامی است /ملت ایران با افرادی که با اصل نظام ...
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با " کرمان1400 " در رابطه با کمپین آشتی ملی و رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری اشاره کرده اند عموم ملت ایران با نظام جمهوری اسلامی پیوندی ناگسستنیی دارند و در 22 بهمن امسال مردم مجددا این پیوند و ارتباط تنگاتنگ خود با نظام اسلامی را اعلام کرده اند . وی گفت : بنابراین اگر بخشی از
طرح شعار آشتی ملی چراغ سبزی به دشمنان انقلاب
مختلفی مطرح نموده اند. اولین هدف آنها کمک به انجام مخالفان و معاندان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی است که همیشه آرزوی برگشت به صحنه انتخابات کشور ما را داشته اند و به نظر می رسد داخلی ها و خارجی ها این بار می خواهند با استفاده از ظرفیت حضور مردم عزیز ما در راهپیمایی 22 بهمن برای خفه کردن این حضور استفاد کنند و با برگرداندن سران فتنه و فراریهای ورشکسته ملی و مذهبی ها و خلاصه همه از چشم ملت
مدیریت بحران و پیرمردهای میلیاردر/ دولت با ملت آشتی کند
ادعاهای آنها مبنی بر جدایی ملت ایران از نظامشان و کمرنگ شدن حمایت ایرانیان از انقلابشان بود و نشان داد انقلاب اسلامی همچنان از حمایتهای حداکثری مردمی برخورداراست و پویاتر و بالنده تر از هر زمان دیگری به حرکت خود ادامه می دهد. رهبرمعظم انقلاب در باره علت این حمایت گسترده نیز تاکید کردند: مردم ایران در جایی که پای اسلام، ایران، استقلال و ایستادگی مقابل دشمن در میان است، با همه وجود ایستاده و با یکدیگر
جنجال سیاسی برای انحراف کشور از مسائل اصلی / آشتی ملی همان برجام سیاسی است
. این استاد دانشگاه، آشتی ملی را که به منظور عادی شدن بحث فتنه مطرح شده است؛ در ذیل برجام سیاسی دانست و تاکید کرد: عادی شدن فتنه یک موضوع پذیرفته شده نیست چرا که در آن حادثه، جرم و تخلف محرز است و مشمول مرور زمان نمی شود و وضعیت فعلی سران فتنه به صلاح و مصلحت کشور است و باید بدانند اگر محاکمه ای صورت گیرد مطمئناً حکم قطعی آنان شدیدتر از حصر خواهد بود. دکتر صادقی با بیان این
آشتی ملی؛ قرآن های مدرن شده بر سر نیزه!
آقایان معیار سنج همه چیز را حول محور خود و منافعشان تعریف می کنند. نفاق این افراد به حدی است که بارها در جلسات خصوصی به اشتباه خود در فتنه 88 اقرار کرده اند لکن غرور و تکبر شیطانی و نیز قصد فتنه انگیزی مجدد مانع از بیان آن در میان عموم مردم است. 3- اگر فضای احزابِ هزار فامیل و شخصیت های هرهری مذهبِ سیاسی را ندیده بگیریم بحث رفع حصر و اساساً تنفس سران فتنه به هیچ عنوان حتی در 10 اولویت
حرف های عجیب کواکبیان در دفاع از وزیر علوم/ یک حکم ضد ایرانی در کانادا/ فراکسیون امید با این شعور همان ...
چند روز آینده یک سری آزمایش ها برای تکمیل مراحل درمان انجام دهیم. لغو سخنرانی کرباسچی در نوشهر شنیده شد که با فشارهای یکی از افراد سرشناس شهر و عدم موافقت هیات امنای دو مسجد در این شهرستان سخنرانی کرباسچی و مراسم چهلم آیت ا... هاشمی در نوشهر لغو شد. این مراسم ابتدا قرار بود در مسجد جامع نوشهر برگزار شود که با مخالفت امام جمعه روبه رو شد و به مسجد امام رضا(ع) منتقل شد که با
ناگفته های آیت الله یزدی از هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد
/> او یکی از شخصیت های انقلابی و خدوم بودند اما همه مردم می دانند که چرا ایشان بعد از نماز جمعه نیامد. همه مردم می دانند که وزارت اطلاعات با زحمت همان نماز جمعه را اداره کرد. بیشتر از این نمی توانم بگویم. با خود ایشان خیلی صحبت کردم. هاشمی به من می گفت ادبیاتت را قبول ندارم اما مطلبت را قبول دارم. مثلا یعنی به این تندی قبول ندارم اما اصل مطلب درست است. ایشان به آقا علاقه مند بود و تا لحظات
دولت نمی خواهد پاسخگوی مطالبات محقق نشده مردم باشد
است. اصحاب فتنه طلبکار هم شدند! روزنامه زنجیره ای بهار در گزارشی به حصر سران فتنه پرداخته و در واکنش به این درخواست که شخصیت ها و افراد دخیل در فتنه 88 بایستی عذرخواهی کنند نوشت : در چند روز اخیر که موضوع رفع حصر بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است از جمله نکاتی که از سوی برخی چهره های جریان اصولگرا مطرح می شود این است که آنها که سران فتنه شان می خوانند باید به واسطه خطاهایشان عذرخواهی
نامعادله ای به نام آشتی ملی
در نشان دادن وزنشان بزرگنمایی می کنند و سود نزدیکی و همراهی با آنان بسیار کمتر از ضرری است که از ناحیه تنفر برآمده از نزدیکی به آنها حاصل می شود مردم، دوستی و همپیالگی با فتنه گران را طرد می کنند و دوری و نزدیکی با فتنه گران از معیارهای اصلی آنها برای داوری درباره افراد و گروه های سیاسی است. هزاران طرح مانند "نامعادله آشتی ملی" هم نمی تواند ننگ خیانت در فتنه را از جبین فتنه گران پاک کند. راه را
آشتی ملی طرحی برای جلوگیری از شکست
یابند گفته می شود. این مفهوم در کشورهایی که بواسطه اختلافات داخلی مملو از مشکلات سیاسی هستند، معنا پیدا می کنند. براساس این تعریف کشورما در شرایطی نیست که عبارت آشتی ملی در آن کاربردی داشته باشد. هر چند جریانی فرهنگی و سیاسی بعد از جنگ بروز و ظهور علنی یافت و بعد از انتخابات 88 برخی سردمداران آن که بعداً لقب سران فتنه گرفتند، همسو با برخی کشورهای خارجی که دشمنی خود با نظام برخاسته از آراء
حصر سران فتنه در راستای امنیت ملی و طرح شعار آشتی ملی بر خلاف امنیت ملی
حفظ نظم و امنیت است و نه یک قرار جزایی و قضایی. طبعا بعد از پایان دوره حصر، توقع این است که محاکمه قضایی سران فتنه و رسیدگی به جرایم آنها آغاز شود. سران کودتا و فته سال 88 بارها در بیانیه های مختلف (16بیانیه) و در مناسبتهای مختلف (13آبان، 16آذر، 25 بهمن) مردم را به تجمع و آشوب در خیابانهای تهران و شهرستانها دعوت کرده اند و عامل تخریب اموال عمومی و دولتی و کشته شدن 36 جوان بیگناه در کشور بوده اند
مرزبندی با ضدانقلاب مقدمه بازگشت به حاکمیت تاکتیک تغییر واژه از آشتی ملی به گفتگوی ملی
از پر و بال دادن به آن در روزنامه ها، فرمودند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی کنند؛ این سخنان رهبری حکیم انقلاب پایان بخش تحرکات حامیان فتنه برای بازگشت بدون توبه و راستگویی به نظام است
گزارشی از واکنش تریبون های نماز جمعه به بحث آشتی ملی
شمر هم خوب بود؟ این طور نیست، یک آدم هدفمند با همه خوش و بش نمی کند. در اسلام هم درعین حالی که به محبت تأکید شده، به غضب هم اشاره می شود . حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، نیز دیروز با اشاره به مطرح شدن موضوع آشتی ملی از سوی برخی گروه های سیاسی گفت: عده ای که در فتنه حضور داشتند و هنوز هم می خواهند اعلام موجودیت کنند، باز هم زبانشان دراز شده و از آشتی ملی می گویند؛ وقتی جوانان و