تراکتور دست به دامن اینفانتینو شد - خرداد نیوز

خرداد نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰

تراکتور دست به دامن اینفانتینو شد

مسئولان تراکتور سازی در تعلیق محرومیت از نقل و انتقالات با ارسال نامه ای دست به دامن رییس فدراسیون فوتبال شدند. به گزارش ایلنا، محرومیت تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی مشکلات زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است؛ 4 بازیکنی که در نیم فصل با تراکتورسازی قرارداد امضا کردند(عالیشاه، نوراللهی، شهباززاده و بیگ زاده) نتوانستند در ادامه فصل این تیم را همراهی کنند و از سوی دیگر تراکتور برای فصل آینده نیز با کمبود بازیکن مواجه است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)