احتمال کسر 18 امتیاز از تراکتورسازی!!! - تهران نیوز

تهران نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۵

احتمال کسر 18 امتیاز از تراکتورسازی!!!

به گزارش تهران نیوز؛ پس از محرومیت باشگاه تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی مسئولان این باشگاه نهایت تلاش خود رابه کار گرفتند تا مشمول کسر امتیاز نشوند. با اعلام مصطفی آجورلو، تراکتورسازی با شکایت فلاویو لوپز، ژائو ویلا و تونی اولیویرا در خطر کسر 18 امتیاز قرار داشته که این مشکل پس از توافق با آنها رفع شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)