پزشکان زیرمیزی بگیر با حکم تعزیرات محکوم شدند - تابناک اصفهان

تابناک اصفهان ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۶

پزشکان زیرمیزی بگیر با حکم تعزیرات محکوم شدند

تابناک: با اجرای طرح تحول سلامت، دریافت زیرمیزی از بیماران توسط پزشکان جرم شناخته شد که در همین راستا تعزیرات حکومتی استان اصفهان در این میان سه تن از پزشکان را محکوم کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)