مراکز دیالیز در خراسان شمالی افزایش می یابد - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۹

مراکز دیالیز در خراسان شمالی افزایش می یابد

بجنورد- مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش تعداد مراکز دیالیز در سطح این استان خبرداد و گفت: با راه اندازی مرکز دیالیز مانه و سملقان، تعداد این مراکز به هفت مرکز می رسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)