پورموسوی: امیدواریم از امارات هم با دست پر بازگردیم - نود

نود ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۳

پورموسوی: امیدواریم از امارات هم با دست پر بازگردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بچه ها با تمرکز و تلاش بیشتر مقابل الجزیره به میدان بروند و از امارات نیز دست پر بازگردند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، سید سیروس پورموسوی پس از پایان تمرین امروز(سه شنبه) استقلال خوزستان در خصوص دیدار مقابل الفتح عربستان گفت: امروز اولین جلسه تمرین خود را بعد از برد شیرین و ارزشمند مقابل الفتح عربستان برگزار کردیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)