استانداری مکلف به پرداخت خسارت به دامداران و مرغداران مازندران است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۹

استانداری مکلف به پرداخت خسارت به دامداران و مرغداران مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در هفته های گذشته فضای مازندران مملو از شایعات مختلفی درباره بروز بیماری آنفلوانزای مرغی شد و خبرهای مختلفی در این باره در رسانه ها منتشر شد که از جمله آن قرنطینه و معدوم سازی خانه به خانه مرغ ها در دو روستای بخش مرکزی شهرستان نوشهر بود، که بعضاً گفته شد برخی از این مرغ ها نشانگانی از آنفلوانزای مرغی نداشتند اما برای پیشگیری از گسترش آن عملیات جمع آوری و معدوم سازی به طور کامل انجام شد و اکنون دولت باید خساراتی به این دسته از روستاییان بپردازد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)