نظمی: تا 45روز پیش هم نامه دوپینگ عبدالزهرا به تراکتورسازی نرسیده بود | آرزویم موفقیت تراکتورسازی است - پارس فوتبال

پارس فوتبال ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۴

نظمی: تا 45روز پیش هم نامه دوپینگ عبدالزهرا به تراکتورسازی نرسیده بود | ...

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی گفت: چقدر خوب بود مسئولان فدراسیون فوتبال اگر چیزی درباره عبدالزهرا می دانستند زودتر اقدام می کردند تا این شائبه پیش نیاید که با باخت ایران به دنبال توجیه شکست هستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)