کمک تسهیلاتی دولت برای نوسازی ناوگان را دریافت نکرده ایم - روزنامه هدف و اقتصاد

روزنامه هدف و اقتصاد ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۸

کمک تسهیلاتی دولت برای نوسازی ناوگان را دریافت نکرده ایم

رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری اعلام کرد: هنوز تسهیلات مدنظر دولت برای نوسازی ناوگان به این اتحادیه و رانندگان نرسیده است. احمدرضا عامری در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: متاسفانه با وجود وعده های داده برای تامین اعتبارات لازم به منظور نوسازی ناوگان اتوبوس های بین شهری کشور هنوز رقم خاصی برای ارائه این تسهیلات داده نشده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)