بدترین عیب انسان ها چیست؟ - قدس آنلاین

قدس آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۴

بدترین عیب انسان ها چیست؟

قدس انلاین: بی شک، هر یک از ما انسان ها عیب هایی داریم، ولی به علت خوش بینی یا آن عیب ها را نمی بینیم، یا اگر هم ببینیم، توجهی نمی کنیم؛ در حالی که باید درباره عیب خود فکر کنیم و در پی اصلاح آن باشیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)