پسر جوان وایمکس 370 شهروند اصفهانی را هک کرد - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۹

پسر جوان وایمکس 370 شهروند اصفهانی را هک کرد

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: فردی که اقدام به هک و نفوذ به وایمکس 370 نفر از شهروندان کرده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی مودم وایمکس آنها را هک کرده و از اینترنت و پهنای باند آنها استفاده کرده، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)