طباطبایی: در داماش کسی فروشنده نیست! - بولتن نیوز

بولتن نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۰

طباطبایی: در داماش کسی فروشنده نیست!

شاید به زبان بگویند می فروشیم، اما به واقع و در عمل اینطور نیست. در همین بیانیه اخیر گفته شد تیم را به هیات فوتبال و تربیت بدنی می دهیم، پس چه شد؟ آیا این اتفاق افتاد؟ خوب وقتی فروشنده ای نیست، خریدار چگونه بیاید و تیم را بخرد؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)