"تاکسی"جعفر پناهی به جشنواره لوکزامبورگ راه یافت - ایسکانیوز

ایسکانیوز ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۴

"تاکسی"جعفر پناهی به جشنواره لوکزامبورگ راه یافت

یکشنبه - 1393/11/05 - 09:47:11 تهران-ایسکانیوز: فیلم " تاکسی" آخرین ساخته جعفر پناهی به جشنواره لوکزامبورگ راه یافت. به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از سایت جشنواره، فیلم " تاکسی" به کارگردانی جعفر پناهی در بخش مسابقه جشنواره لوکزامبورگ پذیرفته شد.این فیلم پیش از این نیز به جشنواره های برلین و هنگ کنک راه پیدا کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)