تفکیک آب شرب از مصرفی نیازمند تعریف برنامه جدیدی در مدیریت مصرف است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۷

تفکیک آب شرب از مصرفی نیازمند تعریف برنامه جدیدی در مدیریت مصرف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور پیش از ظهر امروز در نشستی با قائم مقام وزیر نیرو با تاکید بر لزوم طراحی برنامه های جدید در حوزه آب روستایی اظهار داشت: آمارها نشان می دهد که بیشترین میزان مصرف آب در بخش کشاورزی است که در این زمینه باید به صورت جدی برنامه ای تدوین و در تمامی سطح کشور اجرایی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)