طنز/ نامه سرگشاده به ظریف - آفتاب نیوز

آفتاب نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۶

طنز/ نامه سرگشاده به ظریف

آفتاب : آفتاب: محمدرضا احمدی برادر عزیزمان جناب آقای ظریف وزیر محترم و محبوب امور خارجه : با سلام . اقا این چه جورشه؟ برادر من شما می خوای مذاکره کنی خب بکن. اما چرا اینجوری؟ چرا شما رفتی با اون اجنبی پیاده روی؟ یعنی شما قلب ما رو جریحه دار کردی . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)