استعفای دسته جمعی نمایندگان استان فارس در مجلس! - نواندیش

نواندیش ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۷

استعفای دسته جمعی نمایندگان استان فارس در مجلس!

نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی با استعفای دسته جمعی، صحن علنی مجلس را ترک کردند. زارع در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، هدف از این استعفای دسته جمعی را که به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده است اعتراض به عملکرد وزیر کشور در تعیین استاندار جدید این استان اعلام کردند. نماینده مردم آباده افزود: طرح استیضاح وزیر کشور نیز به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)