برداشت خرما از سطح 8 هزار هکتار نخیلات ایرانشهر - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۹

برداشت خرما از سطح 8 هزار هکتار نخیلات ایرانشهر

منصور عدل امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر سطح زیرکشت خرما در ایرانشهر 8 هزار و 238 هکتار بوده که نزدیک به 7 هزار هکتار آن بارور است. مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر افزود: از هر هکتار از نخیلات بارور حدود 6 هزار و 500 کیلوگرم خرما برداشت می شود. این مسئول ادامه داد: سال گذشته سطح برداشت از نخیلات بارور 6 هزار هکتار بود، که امسال به 7 هزار و 500 رسیده که افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)