یادگار امام از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای قدردانی کرد - تدبیر

تدبیر ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۲

یادگار امام از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای قدردانی کرد

یادگار امام امروز در تماسی تلفنی با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای برای دستیابی به توافق با 1+5 و پذیرش توان هسته ای جمهوری اسلامی ایران از سوی جهانیان، تشکر کرد. به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، پس از ورود تیم مذاکره کننده هسته ای به تهران در تماسی با وزیر امور خارجه از زحمات تیم هسته ای کشورمان که موجب شادی دل مردم شده و ملت ایران را خوشحال کرد، قدردانی به عمل آورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)