هشدار؛ سندرومی مرگ آور در کمین نوزادان - جام جم

جام جم ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۱

هشدار؛ سندرومی مرگ آور در کمین نوزادان

به گزارش جام جم انلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند نوزادان نارس سه برابر بیشتر از سایر نوزادان در معرض خطر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد قرار دارند. سندرم مرگ ناگهانی نوزاد که به اختصار (SIDS) نامیده می شود بیشتر در نوزادانی که بین هفته 24 الی 27 بارداری به دنیا آمده اند، وجود دارد. محققان آمریکایی مسئول این پژوهش اعلام کرده اند خطر سندرم مرگ ناگهانی در نوزادانی که در زمان طبیعی به دنیا آمده اند بسیار کمتر است. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)