ایران به توافق هسته ای احترام نگذاشت - فانوس

فانوس ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۴۳

ایران به توافق هسته ای احترام نگذاشت

سرویس بین الملل - وزیر امور خارجه بحرین مدعی شد که ایران به توافق هسته ای احترام نگذاشته و به این توافق پایبندی ندارد. به گزارش فانوس ، به نقل از اسکای نیوز عربی، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین مدعی شد: طرف آمریکایی می داند که ایران تعهدی به توافق هسته ای ندارد. وی در ادامه ادعاهایش عنوان کرد: اظهارات رئیس جمهور ایران در مورد بحرین غیرقابل قبول است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)