پذیرفتن نقش داور برای آژانس در برجام/قطعنامه عملاً دست آژانس را برای هر درخواستی از ایران باز گذاشته است - موج رسا

موج رسا ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۴

پذیرفتن نقش داور برای آژانس در برجام/قطعنامه عملاً دست آژانس را برای هر ...

به گزارش موج رسا , یکی دیگر از خطوط قرمز نظام پیرامون مذاکرات هسته ای، موضوع نقش آژانس در توافق است که می بایست موضوع نظارت و داوری را از آژانس سلب کنند و ناظر و موید توافقات را از حول محور آژانس دور کنند. این موضوع به علت عملکرد بد این سازمان بین المللی است که در طول دهه گذشته گزارشات مغروزانه و هدفمند که با نفوذ قدرتهای غربی انجام می شده است، کشورمان را دچار چالش کرده و از این بابت اطمینان از حصول نظر صحیح و بی طرفانه پیامون انجام تعهدات ایران از آژانس بعید به نظر میرسد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)