غیرقانونی بودن نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب - جماران

جماران ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۹

غیرقانونی بودن نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از غیرقانونی بودن نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب خبرداد. به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حمیدرضا کرم وند در خصوص نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و یا شبکه آب اظهار داشت: با مشترکینی که به صورت مستقیم اقدام به نصب پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب کنند، برخورد قانونی خواهد شد و هر مشترکی که به دلیل افت فشار شبکه نیازمند استفاده از پمپ برای تقویت فشار آب داخل ساختمان باشد حتما می بایست بین پمپ و کنتور از مخزن ذخیره آب استفاده کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)