مسابقات تیراندازی دانشگاهیان در شاهرود برگزار می شود - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۱

مسابقات تیراندازی دانشگاهیان در شاهرود برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی دانشگاه شاهرود، مدیر تربیت بدنی دانشگاه شاهرود از برگزاری رقابت های تیراندازی کارکنان مرد این دانشگاه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر خبر داد. علی حسنی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی کارکنان مرد دانشگاه شاهرود، روز یکشنبه، 19 بهمن ماه سال جاری هم زمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر آغاز می شود،افزود:در این دوره از رقابت ها، شرکت کنندگان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در سالن تیراندازی دانشگاه شاهرود با یکدیگر به رقابت می پردازند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)