شهریور، خونین ترین ماه تصادفات اعلام شد - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۱:۰۹

شهریور، خونین ترین ماه تصادفات اعلام شد

رئیس پلیس راهور، ماه شهریور را خونین ترین ماه در تصادفات رانندگی اعلام کرد و گفت: تنها در شهریور سال 93 یکهزار و 800 نفرکشته و افزون بر 31 هزار نفر بر اثر سوانح رانندگی مصدوم شده اند. به گزارش 598، سرتیپ تقی مهری در حاشیه نشست فرماندهان لشکر 25 کربلا در گرگان افزود: از مجموع کشته شدگان 40 درصد رانندگان، 20 درصد عابران پیاده و بقیه سرنشینان خودروها و وسایل نقلیه موتوری بودند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)