مهر ماه امسال با کمبود معلم مواجه نیستیم - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۷

مهر ماه امسال با کمبود معلم مواجه نیستیم

چهاربند در جمع خبرنگاران از موافقت با تقاضای انتقال 700 نفر از معلمان سایر استان ها به تهران خبر داد و گفت: پرونده مدارس سه شیفته در پایتخت بسته شده است به گزارش پایگاه خبری بی باک ، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران امروز در حاشیه چهارمین جشنواره کشوری نوجوان سالم و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته گذشته با انتقال 700 نفر از معلمان سایر استان ها که تقاضای انتقال به تهران داشتند موافقت شد و مهر ماه امسال با کمبود نیروی انسانی مواجه نیستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)