دو سوم عطاری ها غیرمجاز هستند/ سوءاستفاده از نام عطاری - دانا

دانا ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۷

دو سوم عطاری ها غیرمجاز هستند/ سوءاستفاده از نام عطاری

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، با عنوان این مطلب که فعالیت دو سوم عطاری ها غیرمجاز است، گفت: بسیاری افراد از نام عطاری سوءاستفاده می کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)