نطق تند نماینده دماوند در صحن مجلس - پارسینه

پارسینه ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۵

نطق تند نماینده دماوند در صحن مجلس

در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی قاسم میرزایی نیکو در نطق میان دستور خود گفت: در ایام شریف فاطمیه از عدالت علی (ع) گفتیم اما هنوز که هنوز است در آستانه این شراب چهل ساله (پیروزی انقلاب اسلامی) میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی که بخشی از صفحات این تاریخ و نظام بوده اند در حصر به سر می برند. رندان این تکرار را به طعنه می زنند که هر بار که آمده ای همین را گفته ای؛ ما بدهکاریم به نسل پرسشگر و تکه ای از تاریخ .ما به انقلاب و به خودمان بدهکاریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)