ملخ ها در خوزستان به صورت انفرادی دیده شده اند/ فعلا جای نگرانی نیست - خوزنیوز

خوزنیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۱

ملخ ها در خوزستان به صورت انفرادی دیده شده اند/ فعلا جای نگرانی نیست

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره دیده شدن گونه ای از ملخ در استان گفت: تا کنون در چهار شهرستان استان این ملخ ها به صورت انفرادی دیده شده اند اما در حال حاضر جای نگرانی برای استان نیست. کیخسرو چنگلوایی در جمع خبرنگاران با اشاره دیده شدن گونه ای از ملخ دریایی در خوزستان اظهار کرد: خاستگاه ملخ صحرایی یا ملخ دریایی در کشورهای آفریقایی مانند مراکش، سودان و کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عربستان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)